Dance in the Rain.
Result UPSR :3
Friday 15 November 2013 @ 06:29 | 0 Comment [s]


Holla readers! Woott woots. Assalamualaikum btw.  Ok first aku nak cakap, aku comel. So perempuan diluar sana mohon cair, Neelofa pun cair takkan lah kau tak. Kahkah guau -o- Actually, gua nak kongsi pasal result gua, result UPSR. Ok, 13/11 gua amik result dkt school. Huh, mana tak ketar. Pagi tu relax je, siap chant lagi, aku jadi leader. Ahahaha xD 

2 jam duduk dlm dewan, mana lah tak bosan. Bila pukul 10, result diumumkan, so semua students ketar kepala, nak nak pulak perempuan, menangis bagai. Relax ah, watlek. First cikgu umum 4A1B dgn 5A. Nama aku takda, ahaha aku 8A sepatutnya :D Takdelah. 19 orang dapat straight A's dan 12 orang 4A1B. Good, congrats. 


Then, yg lain cikgu suruh mintak dgn guru kelas. Aku pergi ahh. Ahaha ingatkan dapat 4A1C. Tengok tengok 3A2B. Ahaha syukur alhamdulillah. Sempat jugaklah aku keluar sujud syukur. Bukan mcm perempuan tahu nak menangis -,- Banjirrrr.. Kawan aku nak belanja mcD and CikYus, ayah Daniel nak belanja makan, dkt restoran dia xD Ahaha. ByTheWay, Raja , Iedah , Husna , Arief , Salmi , Aiman , Hazim , Diyana , Aina , Fikri , Zul , Dan 8 orang lagi gua ucapkan tahniah. Orang 5A belaka tu, orang bijak. Kahkahkah xD Daddaaaaaa


| Newer Post
Bonjour!


Hello there, call me Adam. Welcome to my Black and White blog. Be nice here and leave your comment on my tagboard. Have a nice day. :)

Diary Owner Links


Tagboard.





Cbox codes here

Credits



★ Template by : Nuraisha Sofea
★ Basecodes by : Athira Zaidi | Shira Radzuan
★ Background by : 7th Disoder
★ Pictures by : WeHeartIt